سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اگر ماشینت زانتیا بود اشرافیگر بودی ، حالا که پراید است دروغگو و مظلوم نمایی!

اگر پایت را نداده بودی محکوم بودی به در جبهه نبودن ، حالا که داده ای ، اصلا داده ای که داده ای ، ما سه هزار شهید هم دادیم .

اگر در مقاومت سردمدار نبودی لابد جرمت سازشگری بود و ذلیل کردن ایران ، حالا که سردمدار مقاومتی ، بیخود مقاومت کردی ، باید مثل قبلی ها ذلیلمان میکردی !

اقتصاد ایران را ببین . این پیشرفت است ؟؟!

اگر میخندیدی و لپ دختر بچه  هارا میکشیدی و این روزها در کوچه و بازار و مترو بودی و خبرنگارها به دورت . .. لابد دروغگو و صحنه ساز بودی ، حالا که نیستی ریاکار و اهل تزویری

اگر پینه پیشانیت را نمیپوشاندی ریاکار و عوام فریب بودی . حالا که پوشاندی هم ریاکار و عوام فریبی

گر ولایتمدار نبودی همه میگفتند ضد ولایتی ، حالا که ولایتمداری ، هستی که هستی ، بقیه هم هستند . اصلا از کجا معلوم مثل احمدی نژاد نشوی ؟

اگر کاندیدای دولت بودی که تکلیفت معلوم بود . حالا که نیستی هم از کجا معلوم نباشی ؟ بالاخره یک فرض محال که محال نیست !!!!

اگر تبلیغات نداشته باشی ، که بهتر . رای نمی آوری ، اگر داشته باشی در حد چند بنر و روزنامه ! واویلا ... مال مردم و خور و دزدی ! چون چند سایت معلوم الحال هم گفته اند ! 

اگر محافظ داشته باشی ساده زیست نیستی و جاه و مقام را دوست داری . اگر نداشته باشی بی موالاتی و خودت را به کشتن میدهی و به درد ریاست جمهوری نمیخوری

اگر در مناظره وقت اذان نروی برای نماز پس بی تقوایی ! اگر بروی ریاکاری

آقای جلیلی

گنـــــــــــــــاهـــــتــــــــــــ انــــــــــــقــــــــــــــلابی بودن است و صــــــــــــــــداقـــتـــــــــــــــــ

گناهت شعار ندادن است و اخلاص

گناهت اینست که رقیبت را تخریب نمیکنی

گناهت *جلیلی* بودن است


نوشته شده در یکشنبه 92/3/19ساعت   10:0 عصر  توسط رافضه بانو  نظرات دیگران()
 


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
از فرهنگ 92 چه خبر ؟
دانلود یک جزوه ی هلو
دور خوردیم
رئیس جمهوری که _مهره ی مار _ دارد
میخواستی جلیلی نباشی ...
مصباحِ راه من ...
[عناوین آرشیوشده]